Artist yourself - kreatywne warsztaty w ibis Styles Kraków Santorini

W nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, które poprowadził Ylan Anoufa. Ich uczestnicy mogli samodzielnie stworzyć i udekorować kultowe anoufa bears autorstwa francuskiego artysty w myśl hasła przewodniego: Artist yourself. W spotkaniu wzięli udział influencerzy i blogerzy, tacy jak m.in. Aleksandra Kasza (Olcyk) czy Kasia Będzińska (Minimal living), znani z zamiłowania do kreatywnego designu

 

W hotelu jak w artystycznej pracowni

Dla grupy influencerów, którzy odwiedzili hotel ibis Styles Kraków Santorini marka przygotowała warsztat, w trakcie którego każdy mógł poczuć się artystą. Zadaniem uczestników było udekorowanie geometrycznych rzeźb anoufa bears przygotowanych specjalnie na tę okazję przez paryskiego artystę Ylana Anoufa. W swojej twórczej kreacji każdy mógł wykorzystać autorskie naklejki i kolorowe markery, by stworzyć unikalne dzieło i wyzwolić swoją kreatywność. Po półtoragodzinnym warsztacie na wszystkich czekała oparta na regionalnych produktach kolacja serwowana w restauracji Winestone.

 

Kreatywność jest pasją marki ibis Styles, która wyraża się nie tylko w unikalnym i charakterystycznym designie, ale też zapewnianiu pełnej energii atmosfery, dzięki której każdy z gości może poczuć się wyjątkowo. Poprzez organizację kreatywnego warsztatu w nowym hotelu ibis Styles Kraków Santorini i współpracę z międzynarodowym artystą każdy z uczestników mógł oddać się pasji, która jest w dna marki – zapewnia Marcin Szymański, Accor Midscale & Economy Segment Manager Eastern Europe. 

 

Geometryczne rzeźby

Ylan Anoufa jest paryskim artystą, a zarazem twórcą geometrycznych rzeźb niedźwiedzi wykonanych z metalu, brązu, aluminium czy żywicy betonowej. Główną ideą, jaką artysta skrywa za swoimi dziełami są nawiązania do wzajemnej życzliwości, chwil szczęścia i dziecięcych marzeń. Każda z rzeźb liczących od 31cm do 5m jest spersonalizowana i posiada unikalny numer na tyle. Misie autorstwa Ylana można znaleźć w galeriach sztuki, a figury liczące ponad 2m – na ulicach Hong Kongu, Macau, Cannes czy Saint-Tropez. Największy miś, liczący 5m znajduje się przed warszawskim Zoo. Takie same egzemplarze, lecz liczące 60cm i wykonane z papieru czekały na uczestników warsztatów w ibis Styles Kraków Santorini. 

 

Tajemniczy… hotel

ibis Styles Kraków Santorini dołączył do hotelowej mapy miasta w październiku. Podobnie jak każdy z wyjątkowych obiektów marki, nowy hotel posiada swój niepowtarzalny motyw przewodni. Bliskie sąsiedztwo Alei Róż i Zalewu Nowohuckiego posłużyło za inspirację do wystroju nawiązującego do „Tajemniczego Ogrodu”. Atmosferę rodem z powieści autorstwa Frances Hodgson Burnett goście mogą odczuć dzięki motywom kwiatowym i roślinnym, a także barwom nawiązującym do natury, w jakie obfitują hotelowe wnętrza. Nie zabrakło także elementów zaczerpniętych ze świata ukazanego w powieści, takich jak klatki z ptakami, drzwi zamknięte na ozdobne kłódki czy klucze. 

 

Położony przy ul. Bulwarowej 35a hotel oferuje 63 nowoczesnych i klimatyzowanych pokoi wyposażonych w łóżka Sweet Bed by ibis Styles. Goście mogą skorzystać także z restauracji Winestone, oferującej dane inspirowane daniami kuchni regionalnej i międzynarodowej. Dodatkowych wrażeń dostarczą też potrawy serwowane na les planches - kamiennych deskach z kieliszkiem wina. Atrakcyjne sąsiedztwo Alei Róż i Zalewu Nowohuckiego sprzyja pieszym wycieczkom i relaksującym spacerom.

 

O ibis Styles

ibis Styles, to dynamicznie rozwijająca się ekonomiczna klasa obiektów grupy Accor, która oferuje doświadczenie z pobytu bazujące na kreatywności i zabawnym designie. Kreatywność oraz dobry nastrój cechują komfortowe oraz designerskie hotele, z których każdy ma swój wyjątkowy styl. Są zlokalizowane w sercu miast lub w pobliżu biznesowych dzielnic, a każdy hotel oferuje współczesne, kreatywne i radosne doświadczenia z pobytu. Marka wdrożyła specjalne udogodnienia dla dzieci oraz rodzin, co sprawiło, że hotele stały się miejscami wypełnionymi zabawą i komfortowymi dla rodziców. W czerwcu 2018 roku, światowe portfolio marki liczyło ponad 470 hoteli oraz 48 000 pokoi w 48 krajach.